1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea: Comuna Cepari, codul de identificare fiscală - 4122043, adresa - sat Ceparii Pământeni, str. Principală nr. 39, jud. Argeș, CP 117230, tel./fax 0248.545.043 și/sau adresa de email – Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., persoană de contact – Duca Elena.
2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie concesionat: teren intravilan în suprafață de 30 mp, număr cadastral/carte funciară 81711, localizat în Comuna Cepari, sat Ceparii Pământeni, Punctul „Cântar Cepari”, domeniul public al comunei Cepari, județul Argeș, pentru desfășurarea de activități comerciale.
Concesionarea se face conform prevederilor OUG 57/2019, privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, și a Hotărârii Consiliului Local Cepari Nr. 23/03.03.2025.
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al Documentației de atribuire: de la sediul instituției, prin cerere scrisă depusă la Compartimentul secretariat al Comunei Cepari.
3.2 Denumirea și datele de contact ale compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartimentul secretariat, Comuna Cepari, sat Ceparii Pământeni, str. Principală nr. 39, jud. Argeș, persoană de contact - Duca Elena.
3.3. Costul și taxa eliberare documentație de atribuire pe suport de hârtie/pe suport electronic potrivit prevederilor OUG 57/2019 privind Codul administrativ: 200 lei/exemplar, se achită în numerar la casieria comunei Cepari sau în contul RO38TREZ0482180250XXXXX, deschis la Trezoreria Curtea de Argeș.
3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 11.04.2025, ora 14.00.
4. Informații privind ofertele: ofertele se depun într-un singur exemplar original.
4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 22.04.2025, ora 10.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: ofertele se depun la Secretariatul Comunei Cepari, sat Ceparii Pământeni, str. Principală nr. 39, jud. Argeș.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: ofertele se depun într-un singur exemplar original.
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 22.04.2025, ora 10.30, la sediul Comunei Cepari, sat Ceparii Pământeni, str. Principală nr. 39, Sala de Consiliu.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de email ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: instanța competentă în soluționarea litigiilor este Tribunalul Argeș, Bdul IC Brătianu, nr. 7, tel. 0248/216.599, fax 0248/224.019, mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. ;
Termenul de depunere a contestațiilor este de 30 de zile de la data comunicării actului administrativ, prin formularea unei plângeri prealabile. În conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004.
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 01.04.2025.
Primar Comuna Cepari
CIOBANU ALEXEI CRISTIAN