Primăria Comunei Cepari
Nr. 4247/04.12.2024
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea: Comuna Cepari; codul de identificare fiscală: 4122043; adresa: comuna Cepari, sat Ceparii Pământeni, str. Principală nr. 39, județul Argeș, CP 117230, numărul de telefon: 0248.545.043, fax: 0248.545.043 și/sau adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., persoană de contact Duca Elena.
2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie concesionat: teren extravilan, pășune aparținând domeniului public al comunei Cepari, în suprafață de 145.800 mp, număr cadastral/extras de carte funciară 81578, situat în comuna Cepari, sat Cărpeniș, Tarla 12, Parcela 68, 69, 70, 75 - Izlaz comunal Zănoaga, jud. Argeș, cu destinația „Groapă de împrumut”.
Concesionarea se face conform prevederilor OUG 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare și a Hotărârii Consiliului Local Cepari Nr. 52/19.08.2024.
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al Documentației de atribuire: de la sediul instituției, prin cerere scrisă, depusă la Compartimentul secretariat al Comunei Cepari.
3.2. Denumirea și datele de contact ale compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din Documentația de atribuire: Compartimentul secretariat, comuna Cepari, sat Ceparii Pământeni, str. Principală nr. 39, jud. Argeș, persoană de contact: Duca Elena.
3.3. Costul și taxa eliberare documentație de atribuire pe suport de hârtie/pe suport electronic, potrivit OUG 57/2019 privind Codul administrativ: 1.000 de lei/exemplar, se achită în numerar la casieria comunei Cepari sau în cont nr. RO38TREZ0482180250XXXXX, deschis la Trezoreria Curtea de Argeș.
3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 16.12.2024, ora 15.00.
4. Informații privind ofertele: ofertele se depun într-un singur exemplar original.
4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 30.12.2024, ora 10.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: ofertele se depun la Secretariatul comunei Cepari, sat Ceparii Pământeni, str. Principală nr. 39, județul Argeș.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: ofertele se depun într-un singur exemplar original.
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 30.12.2024, ora 11.00, la sediul Comunei Cepari, sat Ceparii Pământeni nr. 39, Sala de Consiliu.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de email ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Argeș, Bdul IC Brătianu, nr. 7, tel. 0248/216.599, fax. 0248/224.019, mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Termenul de depunere a contestațiilor este de 30 de zile de la data comunicării actului administrativ, prin formularea unei plângeri prealabile, în conformitate cu prevederile art. 7 alin (1) din Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004.
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 04.12.2024.
Primar Comuna Cepari
Ciobanu Alexei Cristian