Primăria Comunei Cepari, jud. Argeș, Nr. 1807/14.03.2024
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea:
# UAT Comuna Cepari
# Codul de Identificare Fiscală: 4122043
# Adresa: Comuna Cepari, sat Cepari, Jud. Argeș, CP 117230
# Tel.: 0248.545043, fax: 0248.545043
# Email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
# Persoană de contact: Duca Elena - comuna Cepari, sat Cepari, jud. Argeș, tel.: 0248.545043, fax: 0248.545043, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat:
Teren aparținând domeniului public UAT Comuna Cepari, jud. Argeș, în suprafață de 3 ha, situat în extravilan, categoria pășune, sat Ceparii Ungureni, punct izlaz comunal „Pleașa”, cu nr. cadastral 81640.
Închirierea se face conform prevederilor OUG 57/2019, cu modificările și completările ulterioare și Hotărârii Consiliului Local Cepari Nr. 34/13.05.2024.
3. Informații privind documentația de atribuire – se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care peroanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al Documentației de atribuire: Documentația se ridică de la serviciul Secretariat din cadrul Primăriei Comunei Cepari, sat Cepari, jud. Argeș, pe baza unei cereri și a chitanței de la casieria unității.
3.2. Denumirea și datele de contact ale compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Secretariatul Comunei Cepari, sat Cepari, jud. Argeș, persoană de contact: Duca Elena.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor OUG 57/2019 privind Codul Administrativ: 500 de lei, se achită în numerar, la casieria comunei Cepari.
3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 27.05.2024, ora 15.00.
4. Informații privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 03.06.2024, ora 15.30.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Secretariatul Comunei Cepari, sat Cepari, jud. Argeș, compartimentul Registratură.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: ofertele se depun într-un singur exemplar original.
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor - 04.06.2024, ora 10.00, la sediul comunei Cepari, sat Cepari, Sala de Consiliu.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de email ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Argeș, Bdul. IC Brătianu, nr. 7, tel. 0248.216599, fax 0248.224019, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 14.05.2024.
Primar Comuna Cepari,
CIOBANU ALEXEI CRISTIAN
(Postat 15.05.2024)