# Privind închiriere teren în suprafață de 9.160 mp, proprietate publică a Comunei Cepari
1. Informații generale privind locatorul - UAT Comuna Cepari, Jud. Argeș, cu sediul în sat Ceparii Pământeni, Nr. 39, Tel/fax: 0248.545.043.
2. Informații generale privind obiectul închirierii - Teren domeniul public al Comunei Cepari, în suprafață de 1960 mp, situat în sat Ceparii Pământeni, punctul „Teren de sport”, comuna Cepari, județul Argeș, pentru „Amenajare spații provizorii de cazare”.
2.1. Procedura aplicată - Licitație publică - depunere oferte.
3. Informații privind documentația de atribuire
3.1. Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire - ridicare de la sediul Primăriei Cepari.
3.2. Denumirea și adresa compartimentului din cadrul locatorului, de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire – compartimentul Secretariat, între orele 8.00-15.30.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea unui exemplar – 50 lei, prin chitanță, la casieria Primăriei Cepari sau ordin de plată – cont: RO84TREZ0485006XXX001390, deschis la Trezoreria Curtea de Argeș.
3.4. Taxa participare la licitație - 50 lei, prin chitanță, la casieria Primăriei Cepari sau ordin de plată – cont: RO84TREZ0485006XXX001390, deschis la Trezoreria Curtea de Argeș.
3.5. Data limită pentru solicitarea clarificărilor – 03.10.2023, ora 15.30.
4. Informații privind ofertele
4.1. Data limită de depunere a ofertelor – 09.10.2023, ora 15.30.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele – Registratura Primăriei Cepari.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă – 1 exemplar în original, 1 exemplar în copie.
4.4. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor – 10.10.2023, ora 10.00, sediul Primăriei Cepari.
5. Întocmirea raportului procedurii de licitație – 11.10.2023, ora 10.00.
6. Comunicarea rezultatului procedurii de licitație – afișate la avizierul Primăriei - 11.10.2023, ora 15.30.
7. Depunerea contestațiilor – 16.10.2023, ora 15,30, sediul Primăriei – Registratură.
8. Soluționarea contestațiilor- 17.10.2023, ora 15.30.
9. Semnarea contractului de închiriere – 25.10.2023, ora 10.00.
Secretar general al Comunei Cepari Primar
Elena Duca Alexei Cristian Ciobanu
20.09.2023