Nr. 4237/29.11.2024

1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea: Comuna Cepari, cod de identificare fiscală 4122043; adresa: comuna Cepari, sat Ceparii Pământeni, str. Principală nr. 39, județul Argeș, CP 117230, tel. 0248.545.043, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., persoană de contact: Duca Elena.

2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea bunului ce urmează să fie concesionat: teren aparținând domeniului public al comunei Cepari, județul Argeș, în suprafață de 1460 mp și construcție C1, în suprafață de 326 mp, clădirea fostului cămin cultural și clădirea sălii de sport cu sală vestiar, punctul „Căminul vechi”, număr cadastral 81593, situat în intravilan, sat Ceparii Pământeni, nr. 5, comuna Cepari, județul Argeș, în scopul desfășurării de activități comerciale, înființare cabinet medic de familie și/sau cabinet medic veterinar.

 

Concesionarea se face conform prevederilor OUG 57/2019, privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare și a Hotărârii Consiliului Local Cepari nr. 67/22.10.2024.

3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini:

3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al Documentației de atribuire: de la sediul instituției, prin cerere scrisă depusă la compartimentul Secretariat al Primăriei Cepari.

3.2. Denumirea și datele de contact ale compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din Documentația de atribuire: Compartimentul Secretariat, comuna Cepari, sat Ceparii Pământeni, str. Principală nr. 39, județul Argeș, persoană de contact: Duca Elena.  

3.3. Costul și taxa eliberare documentație de atribuire pe suport de hârtie/pe suport electronic, potrivit prevederilor OUG 57/2019, privind Codul Administrativ: 1000 de lei/ exemplar, se achită în numerar la casieria comunei Cepari.

3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 09.12.2024, ora 15.00.

4. Informații privind ofertele: ofertele se depun într-un singur exemplar original:

4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 19.12.2024, ora 10.00.

4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Secretariatul Comunei Cepari, comuna Cepari, sat Ceparii Pământeni, str. Principală nr. 39, județul Argeș.

4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: ofertele se depun într-un singur exemplar original.

5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 19.12.2024, ora 11.00, la sediul Comunei Cepari, sat Ceparii Pământeni, nr. 39, Sala de Consiliu.

6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Argeș, Bdul IC Brătianu, Nr. 7, tel. 0248.216.599, fax 0248.224.019, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Terenul de depunere a contestațiilor este de 30 de zile de la data comunicării actului administrativ, prin formularea unei plângeri prealabile, în conformitate cu prevederile art. 7 alin (1) din Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004.

7. Data trimiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 29.11.2024.

 

PRIMAR COMUNA CEPARI

CIOBANU ALEXEI CRISTIAN