Nr. 42 din 05.01.2024
Privind închiriere teren în suprafață de 145.800 mp proprietate publică a Comunei Cepari
1. Informații generale privind locatorul
UAT Comuna Cepari, jud. Argeș, cu sediul în sat Ceparii Pământeni Nr. 39, tel/fax – 0248/545043, email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
2. Informații generale privind obiectul închirierii
Teren domeniul public al Comunei Cepari, în suprafață de 145.800 mp, situat în sat Cărpeniș, punctul „Zănoagă”, comuna Cepari, Jud. Argeș.
2.1. Procedura aplicată - Licitație publică-depunere oferte.
3. Informații privind procedura de atribuire
3.1. Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire:
- ridicare de la sediul Primăriei Cepari
- transmitere în format prin email (la cerere, cu dovada plății sumei de 100 de lei).
3.2. Denumirea și adresa compartimentului din cadrul locatorului, de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire – Compartimentul Secretariat (între orele 8.00-15.30)
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar – 100 de lei, cu chitanță la Casieria Primăriei Comunei Cepari sau ordin de plată – cont RO84TREZ0485006XXX001390, deschis la Trezoreria Curtea de Argeș.
3.4. Taxa participare la licitație – 250 lei, cu chitanță la Casieria Primăriei Comunei Cepari sau ordin de plată – cont RO84TREZ0485006XXX001390, deschis la Trezoreria Curtea de Argeș.
3.5. Data limită pentru solicitarea clarificărilor – 23.01.2024, ora 15.30.
4. Informații privind ofertele
4.1. Data limită de depunere a ofertelor – 29.01.2024, ora 15.30
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele – Registratură, Primăria Comunei Cepari.
4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă – un exemplar în ORIGINAL, un exemplar în COPIE.
5. Întocmirea raportului procedurii de licitație – 31.01.2024, ora 10.00.
6. Comunicarea rezultatului procedurii de licitație – afișare la avizierul Primăriei – 01.02.2024, ora 15.30.
7. Depunerea contestațiilor – 06.02.2024, ora 15.30 – Sediu primărie – Registratură.
8. Soluționarea contestațiilor - 07.02.2024, ora 15.30.
9. Semnarea contractului de închiriere - 23.02.2024, ora 11.00.
Primar
Alexei Cristian Ciobanu
Secretar general al comunei Cepari
Elena Duca


