acorLa solicitarea unui grup de primari din județ, conducerea Asociației Comunelor din România - Filiala Argeș face demersuri pentru înființarea unui compartiment privind organizarea și exercitarea activității de executare fiscală. Conform declarațiilor președintelui ACoR Argeș, Ion Dumitru, pe site-ul Asociației  a fost publicat un model de hotărâre de aderare pe care comunele ar trebui să o adopte.

”În funcție de numărul acestor hotărâri, vom propune la Adunarea Generală înființarea unui astfel de compartiment. Apoi, dacă va fi cazul, vom angaja specialiști în evaluare și executarea bunurilor datornicilor rău-platnici, în urma înștiințării acestora. Este un serviciu complicat, procedura de a intra în casele cetățenilor fiind una delicată, în care trebuie să se țină cont de toate legile în vigoare. Evident, va trebi să existe un specialist în evaluare și altul pentru executare, nefiind posibil ca același om să facă ambele acțiuni.”, afirmă Ion Dumitru.

Consiliu Director în octombrie
S-a emis dispoziția nr.45/2018 a președintelui ACoR România, de convocare a Consiliul Director în perioada 14-16 octombrie la Tulcea. Pe lângă problemele curente ale asociațiilor județene, întâlnirea are ca scop  completarea celor 4 comisii de specialitate: Buget-finanțe; Administrație publică; Educație, cultură, sport și coeziune socială; Dezvoltare durabilă și servicii.  Fiecare dintre președinții filialelor județene pot face parte din două asemenea comisii. De precizat că președintele ACoR Argeș, Ion Dumitru face parte din comisia ”Buget-finanțe”, iar președintele executiv, Ioan Toader, din cea pentru ”Educație, cultură, sport și coeziune socială”.