sloboziaAdministrația publică din comuna Slobozia continuă investițiile în obiective de maxim interes pentru cetățeni, la ora actuală lucrându-se concomitent la trei proiecte: introducerea canalizării, modernizarea școlilor și reabilitarea dispensarului uman. În cazul proiectului de extindere și punere în funcțiune a rețelei de canalizare, lucrările se îndreaptă spre final.

”Lucrăm la punerea în funcțiune a stației de epurare și legarea instituțiilor publice la rețea. Ulterior vom face și o extindere de 3 km a conductei. Intenționăm ca până la sfârșitul anului să finalizăm investiția și să punem în funcțiune întreaga rețea de canalizare din localitate”, afirmă primarul Petre Funie. Sistemul de canalizare din comună va avea o lungime de 8,5 km. Referitor la cel de-al doilea proiect finanțat prin PNDL 2 - suplimentare sursă și capacități de înmagazinare apă potabilă în comună, acesta se află încă în faza de achiziție publică a lucrărilor. Proiectul prevede realizarea a încă trei foraje de apă în localitate. În paralel, la Slobozia continuă lucrările de reabilitare și modernizare a școlilor. La Școala nr. 1 Slobozia, unitate amplasată în centrul comunei, investițiile sunt în curs de finalizare, lucrările efectuate vizând anveloparea termică a clădirii, amenajarea grupurilor sanitare la interior, amenajarea unei magazii pentru lemne și schimbarea instalației electrice. La Școala nr. 2 Slobozia, lucrările se vor prelungi până la venirea sezonului rece, în acest caz fiind vorba de vopsirea exteriorului clădirii și amenajarea în interior a grupurilor sanitare. Continuă, de asemenea, în această perioadă și lucrările de reabilitare a unicului dispensar uman din comună. ”În aceste zile se lucrează la amenajarea încăperii destinate centralei termice și la grupurile sanitare. A fost schimbată instalația electrică, iar pe lângă cabinetele medicale amenajate conform standardelor, vom asigura toate utilitățile pentru unitatea medicală. Practic, dispensarul uman din Slobozia va fi refăcut de la zero”, declară primarul Petre Funie.